معاونت فرهنگی و اجتماعی

EN | AR |

تجلیل مدیر فرهنگی و اجتماعی و مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه از همکاران حوزه فرهنگی و اجتماعی

طی مراسمی از کارکنان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، طی مراسمی کارکنان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی توسط مدیر فرهنگی و اجتماعی و مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه تجلیل شدند.

دکتر کیوان بهجو در ابتدای مراسم گفت: در سال ۱۳۹۵، در بخش کانونها، تشکلهای اسلامی، انجمنهای علمی، بخش قرآن و نشریات در مجموع ۸۳۲ برنامه با میانگین ۳/۲ برنامه در هر روز اجرا شده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت همکاران از انسجام برنامه ها و رویکرد سیستمی افراد در اجرای برنامه ها خبر داد و اظهار نمود همه بخش ها کار را با همکاری همدیگر جلو می برند و هر کجا کاستی وجود دارد بقیه بخشها به آن بخش کمک می کنند.

وی در ادامه افزود: بایستی یک بانک اطلاعات و یک بانک افتخارات در مجموعه حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی ایجاد کنیم تا با دسترسی به موقع و مناسب به این اطلاعات و داده ها بتوانیم راه را تشخیص داده و بدانیم کجا قرار داریم و می خواهیم چه کارهایی را انجام دهیم.

 در ادامه برنامه دکتر احمدزاده ضمن قدردانی از همکاران مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی و تربیت بدنی برای  همه همکاران توفیق خدمت خالصانه و آرزوی بهروزی و سلامتی نمود.

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE

***

 گفتنی است برنامه با تجلیل از همکاران این حوزه پایان یافت.

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 671 بار   |   دفعات چاپ: 224 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA