پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی به مناسبت فرارسیدن سال نو
استادان گرامی، کارمندان عزیز و دانشجویان محترم،
پیام بهار برای انسان، نو شدن و تفکری بر چگونه نو شدن است. بی شک این مهم رمز ماندگاری معنوی انسان به عنوان اشرف مخلوقات در نظام هستی است. به یاری خداوند متعال و با کمک شما دانشگاهیان عزیز، در سالی که گذشت شاهد دستاوردها و موفقیت های خوبی در حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بوده ایم. رشد کمی و ارتقای کیفی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ارتقای کیفی امور دانشجویان و گسترش فعالیت های فوق برنامه دانشگاه از جمله موفقیت های مشهود در این حوزه بوده است. اینجانب ضمن عرض تبریک سال نو به همه عزیزان دانشگاهی، امیدوارم در سال جدید شاهد ارتقای بیش از پیش فعالیت های مختلف در حوزه فرهنگی و دانشجویی باشیم که برای رسیدن به این مهم، بی شک مساعدت شما عزیزان ضروری است. از ایزد متعال برای همه شما بزرگواران سالی سرشار از سلامت و سعادت آرزومندم.
عباس فنی اصل
معاون فرهنگی و دانشجویی