معاونت فرهنگی و اجتماعی

EN | AR |

کارگاه آموزشی طب سنتی به همت کانون طب سنتی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

 کارگاه آموزشی طب سنتی به همت کانون طب سنتی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و دانشجویی، کارگاه آموزشی طب سنتی به مدت ۲ ساعت در آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی با  حضور  دکتر حمید خلق و دانشجویان شرکت کننده برگزار شد.

AWT IMAGE

***

AWT IMAGE

دکتر خلق گفت: استفاده از طب سنتی باید به طور خودسر نبوده و با رعایت ۴ مزاج موجود در انسان باید مورد استفاده قرار گیرد.

 وی مواردی را در خصوص نحوه غذا خوردن، استفاده نکردن از تولیدات  مواد غذایی کارخانجات حتی با درج تاریخ تولید و انقضاء، خوردن صبحانه مفصل، ناهار و شام مختصر و زمان خواب و بیداری بیان نمود.  

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 732 بار   |   دفعات چاپ: 220 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA