مسابقات ورزشی کارکنان و اساتیددر بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان از تاریخ ۹۶/۲/۱۹ لغایت ۹۶/۳/۶در محل سالن ورزشی خواهران و با شرکت ۴۸نفر از کارکنان و اساتید خانم در ۶رشته والیبال،دارت،ایستگاه تندرستی،لی لی تعادلی، بدمینتون و شطرنج برگزار شد.