نشست مدیر فرهنگی و اجتماعی و کارشناس نشریات علمی دانشجویی با مدیران مسئول نشریات

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ، جلسه مدیر فرهنگی و اجتماعی با مدیران مسئول نشریات دانشجویی روز چهارشنبه ۱۳۹۵/۸/۵ ساعت ۱۱ قبل از ظهر برگزار گردید. در ابتدای این جلسه آقای دکتر بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه درباره نشریات تاکید نمودند کار در حوزه نشریات یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی جمعی دانشجویان به حساب می آید. ایشان در ادامه اعلام نمودند خوشبختانه نسبت به سال ۹۳ تعداد نشریات دانشگاه از ۱۹ نشریه به ۷۱ نشریه افزایش یافته است. گفتنی است جلسه با پرسش و پاسخ مدیران مسئول نشریات با مدیر فرهنگی و اجتماعی پایان یافت.

***

***