جشن روز معماری با حضور دانشجویان، اساتید و مهمانان کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، در این مراسم دکتر وحید وزیری ناظر انجمن علمی معماری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سال گذشته اولین همایش بین المللی معماری را برگزار کردیم و برای برگزاری برنامه های دیگر هم آماده همکاری هستیم.
وی با بیان اینکه هدف ما اعتلا و ارتقای معماری شهر و استان است، تصریح کرد: از هر نوع همکاری با NGO استقبال کرده و آماده میزبانی از برنامه ها متعددی در این حوزه هستیم.
وزیری با اشاره به اهمیت علم معماری تصریح کرد: علم معماری ترکیبی از علوم مختلف است به همین دلیل این علم جایگاه خاص خود را دارد.
یادآور می شود مسئول مرکز معماری ایران، برگزاری پرسش و پاسخ و اهدای جایزه به حضار بر اساس قرعه کشی از دیگر برنامه های این مراسم بود.