روابط عمومی

EN | AR |

بهره برداری از گیت ورود و خروج الکترونیکی خوابگاه های خواهران دانشگاه محقق اردبیلی

با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، گیت ورود و خروج الکترونیکی خوابگاه های خواهران دانشگاه محقق اردبیلی به بهره برداری رسید.

AWT IMAGE

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم بهره برداری از گیت ورود و خروج الکترونیکی خوابگاه های خواهران دانشگاه گفت: برای این منظور و همچنین محوطه سازی ورودی خوابگاه های خواهران با همکاری معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع حدود 200 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: تسهیل در ورود و خروج دانشجویان و افزایش امنیت از جمله مهمترین اهداف الکترونیکی کردن گیت های ورود و خروج خوابگاه های دانشجویی است.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2273 بار   |   دفعات چاپ: 199 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر