روابط عمومی

EN | AR |

کسب مقام سوم مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه‌ های منطقه 3 کشور توسط تیم دانشگاه محقق اردبیلی

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی از کسب مقام سوم مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه‌ های منطقه3 کشور توسط تیم دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

AWT IMAGE

به گزارش روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، دکتر غلامرضا احمدزاده با بیان اینکه مسابقات بدمینتون کارکنان دانشگاه های منطقه3 کشور به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور کارکنان هفت دانشگاه برگزار شد، گفت: این مسابقات به صورت تیمی برگزار شد که در نهایت تیم کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی توانست مقام سوم را بدست آورد.

وی با بیان اینکه افشین ناصری، علی حضرتقلی زاده و بهزاد الوانی اعضای تیم کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی در این دوره از مسابقات بودند، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم کارکنان دانشگاه های تبریز، زنجان و محقق اردبیلی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1663 بار   |   دفعات چاپ: 289 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر