سرپرست مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی از کسب مقام سوم تیمی رشته دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات منطقه 3 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا احمدزاده از کسب مقام سوم تیمی رشته دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی در مسابقات منطقه 3 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: تیم دانشجویان دختر دانشگاه محقق اردبیلی با دو مدال نقره و هفت مدال برنز بعد از تیم های دانشگاه تبریز و زنجان به مقام سوم تیمی دست یافت.
وی افزود: در رشته 800 متر آیلار بیرار مدال نقره، در رشته 200 متر نرگس خوشبخت مدال نقره، در رشته یک هزار و 500 متر آیلار بیرار مدال برنز، در رشته 3 هزار ندا تاروردیزاده مدال برنز، در رشته 60 متر آزاد نرگس خوشبخت مدال برنز، در رشته 4 در 400 متر امدادی فاطمه سلیمی، نرگس خوشبخت، اکرم محرمی و آیلار بیرار مدال برنز کسب نمودند.
احمدزاده تصریح کرد: تیم دانشگاه محقق اردبیلی در این مسابقات به مربیگری سمیرا فرمانی و سرپرستی مهناز ایمانی در این مسابقات حضور داشتند.
گفتنی است این مسابقات باحضور دانشگاه های تبریز، ارومیه، شهید مدنی آذربایجان، زنجان، هنر اسلامی تبریز، بناب، صنعتی سهند تبریز، صنعتی ارومیه و اردبیل به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
