روابط عمومی

EN | AR |

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 91 دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور دانشجویان، خانواده ها و اساتید برگزار شد.

AWT IMAGE

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، دکتر بهروز میرزایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جشن فارغ التحصیلی یک رویداد خاص و سمبلیک است که توسط انجمن های علمی دانشکده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن فارغ التحصیلی برای ایجاد شور و شوق است، تصریح کرد: این جشن یک پایان خوب برای اتمام یکی از مراحل دانشجویان است و در مرحله بعدی کار اصلی فارغ التحصیلان شروع می شود.

میرزایی با بیان اینکه فعالیت فارغ التحصیلان می تواند در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باشد، افزود: شاید جهت گیری فارغ التحصیلان برای فعالیت در حوزه های مختلف مهم نباشد چرا که فارغ التحصیلان با مشورت افراد ذیصلاح مسیر خود را انتخاب خواهند کرد و امیدواریم که بتوانند گام های موثری برای توسعه جامعه بردارند.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: دانشجویان تنها به واسطه زحمات خود به این مرحله نرسیده اند بلکه به واسطه سه ضلعی دانشجویان، خانواده ها و اساتید این دوره تحصیلی را طی کرده اند.

در این جشن با اهدای گل و تندیس از فارغ التحصیلان تجلیل شد و برگزاری مسابقه، بریدن کیک فارغ التحصیلی، پخش کلیپ و موسیقی از دیگر برنامه های این جشن بود.

AWT IMAGE

******************************

AWT IMAGE

******************************

AWT IMAGE

******************************

AWT IMAGE



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3174 بار   |   دفعات چاپ: 656 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر