تیم فوتسال دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی قهرمان جام ماه مبارک رمضان در سال 1396 شد.
این مسابقات که با شرکت تیم های حاضر شرکت کننده در دانشگاه برگزار شد، تیم فوتسال دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و تیم سلف سرویس دانشگاه توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند که در راستای همین مسابقات با توجه به اعلان قبلی این دو تیم در ساعت 20 روز سه شنبه مورخه 96/4/13 روبروی هم قرار گرفتند و تیم دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی توانست با برتری قاطع و با نتیجه 4 بر 2 به تیم مقابل فائق آید و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند. گل های این تیم را آقایان محب الدینی(2)، جوادی(1) و هدایت(1) به ثمر رساندند.
اعضاء تیم فوتسال دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی را آقایان نویدشاد، جوادی، هدایت، میرزایی، صادقی، عبدی، زاهدی، غفارزاده، محب الدینی، رمضانی مقدم و فتحی تشکیل داده بودند.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------