پیام تبریک رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
پروفسور جبرائیل رزمجو رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی را صادر کردند.
متن پیام تبریک رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی بدین شرح است:
آغار سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین فعالیت های آموزشی و پژوهشی را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه و به خصوص دانشجویان گرامی جدید الورود دانشکده که برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده اند صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال موفقیت، بهروزی و سعادت را آرزومندم.
امید است به فضل الهی، در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت پیشرفت کشور مثمر ثمر باشیم.
رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی
دکتر جبرائیل رزمجو