EN | AR |
کارگاه "ایمنی کار در آزمایشگاه" روز چهارشنبه مورخ 15/10/95 از ساعت 9 صبح لغایت 12 در محل آمفی تئاتر رشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی با تدریس خانم دکتر سارا دژستان برگزار شد