![]() |
سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران خوب دانشکده بزرگ ادبیات و علوم انسانی.
شمیم جانفزای عید میآید. میهمانی دیگر تمام شد، سفره را جمع می کنند.
من لقمه ای از آن خوان برخواهم چید. لقمه ای به رنگ خدا.
عهد می بندم. عهد پرهیزکاری. و به سخره می گیرم حکایت وسواس اختیار را.
عید در راهست. می گویند در عرفه عیدگاهان آسمان دلباخته زمین می شود.
من دلم را در آسمان رمضان جا گذاشتم. با دیدگان بارانی به استقبال مه نو می روم.
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.
ارزوی ایام خوش برای همه شما بزرگواران
حبیب ابراهیم پور
رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی