دانشکده ادبیات و علوم انسانی

EN | AR |

پیام تبریک رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی به مناسبت عید سعید فطر

AWT IMAGE

سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران خوب دانشکده بزرگ ادبیات و علوم انسانی.

شمیم جانفزای عید می‎آید. میهمانی دیگر تمام شد، سفره را جمع می‏ کنند.
من لقمه‏ ای از آن خوان برخواهم چید. لقمه ‏ای به رنگ خدا. 
عهد می‏ بندم. عهد پرهیزکاری. و به سخره می‏ گیرم حکایت وسواس اختیار را.
عید در راهست. می گویند در عرفه عیدگاهان آسمان دلباخته زمین می ‏شود.
من دلم را در آسمان رمضان جا گذاشتم. با دیدگان بارانی به استقبال مه نو می روم. 
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.
ارزوی ایام خوش برای همه شما بزرگواران

حبیب ابراهیم پور 

رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1206 بار   |   دفعات چاپ: 361 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر