در روز چهارشنبه مورخ 22/02/1395 بمناسبت تولد امام حسین (ع) و حضرت ابولفضل و همچنین روز جانباز در محوطه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان، ایستگاه صلواتی به همت دانشجویان دانشکده راه اندازی گردید. در این مراسم با پخش مولودی در مدح و سرای حضرت ابولفضل و امام حسین (ع)، شربت و شیرینی از ساعت 12 الی 13 پخش گردید که با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد.
