منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی مطرح کرد: حضور کارکنان شاهد و ایثارگر در ادارات اثرگذار است

 | تاریخ ارسال: 1403/2/2 - 12:01 | 
منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حضور کارکنان شاهد و ایثارگر در ادارات اثرگذار است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر بابک رضازاده ۲ اردیبهشت در نشست صمیمی با کارکنان شاهد دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه افتخار بنده این است که عضوی از خانواده شهدا بوده و در خدمت خانواده‌های معظم شهدا هستم، گفت: حضور کارکنان شاهد و ایثارگر در ادارات اثرگذار است و در همین راستا وظیفه داریم از یکدیگر حمایت کنیم.
وی با بیان اینکه باعث افتخار است که دانشگاه محقق اردبیلی جزو دانشگاه‌های خوب کشور است، افزود: در راستای تقویت دانشگاه‌های استان، باید تلاش کنیم جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی را بیش از پیش ارتقا دهیم.
منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی به وحدت و همدلی در میان نمایندگان استان تاکید و تصریح کرد: در سطح استان باید به سمت تعامل و همکاری پیش برویم تا موجبات پیشرفت و توسعه استان و کشور را فراهم آوریم.
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از لحاظ ایدئولوژی قدرت برتر دنیا است، ادامه داد: قدرت مردمی باعث ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران شده و اگر منویات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم موجبات سربلندی و عزت نظام را فراهم خواهیم ساخت.
دکتر اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه دکتر رضازاده منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی فرزند شهید بوده و با دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آشناست، گفت: همکاران شاهد و ایثارگران می‌توانند بدون حضور مسئولان دانشگاه، دغدغه‌های خود را با دکتر رضازاده مطرح و پیگیری نمایند.
دکتر علیرضا پناهی مشاور امور ایثارگران رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه ۲ عضو هیات علمی و ۱۰ یاور علمی شاغل در دانشگاه محقق اردبیلی فرزند شهید و ۳ عضو هیات علمی و ۱۷ یاور علمی شاغل در دانشگاه محقق اردبیلی جانباز هستند، گفت: همچنین ۲۵ نفر از کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی برادر و خواهر شهید و ۶۹ نفر نیز فرزند ایثارگر هستند.
وی افزود: در حال حاضر ۴۵ نفر از کارکنان دانشگاه نیز خودشان ایثارگر هستند و ۲۰ نفر از همکاران ایثارگر نیز تاکنون بازنشسته شده‌اند.
گفتنی است در ادامه کارکنان حاضر در نشست به ارائه نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند و منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری مطالبات کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی به ویژه کارکنان شاهد و ایثارگر در سطح ملی قول مساعد داد.
همچنین منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار جداگانه با رئیس و معاونان دانشگاه محقق اردبیلی به پیگیری مشکلات دانشکده کشاورزی مشگین‌شهر قول مساعد داد.
پایان خبر


CAPTCHA
دفعات مشاهده: 276 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر