روابط عمومی

EN | AR | AZ |

در مراسم روز ملی آزمایشگاه در دانشگاه محقق اردبیلی مورد تاکید قرار گرفت: ضرورت استفاده بهینه از تجهیزات موجود در آزمایشگاه‌ها

در مراسم روز ملی آزمایشگاه در دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت استفاده بهینه از تجهیزات موجود در آزمایشگاه‌ها تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اسماعیل چمنی ۸ اردیبهشت در مراسم روز ملی آزمایشگاه و زادروز حکیم اسماعیل جرجانی در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک روز ملی آزمایشگاه، ارزش کار کارشناسان آزمایشگاه‌ها را بسیار بالا دانست و گفت: کارشناسان آزمایشگاه‌ها روزانه با مواد شیمیایی و تجهیزات مختلف آزمایشگاهی سر و کار دارند که باید دقت لازم را در خصوص سلامتی خود داشته باشند. دانشگاه نیز تمهیدات لازم را در این خصوص اندیشیده است.
وی با اشاره به مزایای حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، سال مالی خوبی را برای دانشگاه متصور می‌دانیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی آرامش و آسایش در محیط کار و خانواده را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: اولویت ما در دانشگاه علاوه بر مسائل آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، توجه همه‌جانبه به مسائل کارکنان است.
وی خاطرنشان کرد: با ظهور و بروز هوش مصنوعی تحولات عظیمی را در دنیا شاهد خواهیم بود.
دکتر جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کارشناسان آزمایشگاه‌ها در خط مقدم تحقیقات و پژوهش قرار دارند، گفت: ارزش کار کارشناسان آزمایشگاه‌ها قابل جبران نبوده و صرفا با برگزاری چنین برنامه‌هایی گوشه‌ای از خدمات آنها جبران می‌شود.
وی با بیان اینکه نتیجه رتبه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی در سایه فعالیت آزمایشگاه‌های دانشگاه است، ادامه داد: دستگاه‌های موجود در آزمایشگاه‌ها باید به صورت بهینه مورد استفاده قرار گیرند.
دکتر موسی ترابی مدیر پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هر پروژه آزمایشگاهی و مقاله‌ای که به نام دانشگاه محقق اردبیلی ثبت می‌شود نتیجه زحمات کارشناسان آزمایشگاه‌ها است، افزود: همه باید تلاش کنیم تا مرجعیت علمی برای دانشگاه و کشورمان تداوم داشته باشد.
دکتر میرداریوش شکوری رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حوزه آزمایشگاهی همواره مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار دارد، گفت: در حوزه تعمیرات تجهیزات آزمایشگاهی سال گذشته به صورت متمرکز بیش از ۱۲۰ دستگاه مورد تعمیر قرار گرفت.
وی همچنین از برگزاری کنفرانس HSE در آینده نزدیک در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.
گفتنی است در ادامه کارشناسان آزمایشگاه‌های دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
پایان خبر



CAPTCHA

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 136 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر