روابط عمومی

EN | AR | AZ |

تجلیل از منتخبین دانشگاهی سی و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

منتخبین دانشگاهی سی و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان با حضور رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ۱۰ اردیبهشت در مراسم تجلیل از منتخبین دانشگاهی سی و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هر فرد به نسبت اعتبار و نزدیکی خود با قرآن، برتری پیدا می‌کند، گفت: وقتی خداوند به فردی توفیق می‌دهد که با مفاهیم قرآنی ارتباط داشته باشد، بزرگترین تجلیل برای آن فرد است.
وی افزود: دانشجویان با برقراری ارتباط با قرآن، دانشگاه را نورانی و بابرکت می‌کنند.
دکتر عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ تشکل اسلامی، کانون فرهنگی، هنری و مذهبی و انجمن علمی در این دانشگاه فعال است، گفت: کانون قرآن و عترت دانشگاه همواره در حال درخشش بوده و افتخارآفرینی می‌کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه قرآن و عترت شش سال پیاپی رتبه اول شمالغرب کشور و ۵ سال پیاپی رتبه برتر کشور را کسب کرده است، افزود: امسال نیز از لحاظ راه‌یافتگان بخش کتبی به مرحله کشوری رتبه اول را داریم.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ بخش و ۴۱ رشته برگزار می‌شود، ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی به برکت نام مقدس اردبیلی در حال تربیت و پرورش جوانان قرآنی است.
وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در بحث هزینه در حوزه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی وجود ندارد، تصریح کرد: بر همین اساس سال گذشته بیش از ۸۰ میلیارد ریال در این حوزه هزینه شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از اختصاص سهمیه ویژه برای دانشجویان منتخب جشنواره قرآن و عترت در اردوهای دانشجویی و بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
گفتنی است در ادامه از منتخبین و داوران دانشگاهی سی و هشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل به عمل آمد.
پایان خبر
**********************************************

**********************************************



CAPTCHA

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 259 بار   |   دفعات چاپ: 7 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر