EN | AR | AZ |

اعضا - نیلوفر میکاییلی


:: فهرست بخش ها ::
:: ::
:: پروفسور نیلوفر میکاییلی | برگشت به صفحه کارنامه علمی | [نسخه ویژه چاپ] ::
دانشجویان تحت راهنمایی

  1.    مقایسه اثربخشی درمان اسلامی و درمان شناختی – رفتاری در مبتلایان به اختلال وسواس فکری - عملی - حمیدرضاحسن آبادی-1389 .

  2.    اثربخشی آموزش بازسازی شناختی بر سبک اسناد و عملکرد تحصیلی دانش آموزان-عارف اکبری - پیام نور تهران-1389 .

  3.    بررسي اثر بخشي زوج درماني كوتاه مدت به شيوه خودتنظيمي بر بهزيستي روانشناختي زوجين ناسازگار-کاووس رستمی- 1390 .

  4.    مقایسه اثربخشی دو تکنیک انحراف فکر (تماشای کارتون و ساخت حباب) در کاهش درد ناشی از شیمی درمانی در کودکان مبتلا به سرطان - سارا کنعانی – دانشگاه آزاد- 1390 .

  5.   مقایسه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی در بیماران مبتلا به اختلال تبدیلی و افراد عادی - سمیه بی پیرایه – دانشگاه آزاد- 1390 .

  6.    مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه در بیماران مبتلا به افسردگی و افراد عادی - سمیه صحرایی – دانشگاه آزاد- 1390 .

  7.    نقش ویژگیهای شخصیتی و تصور از بدن در پیش بینی کیفیت زندگی دختران دارای بی اشتهایی عصبی - معصومه قلی زاد – دانشگاه آزاد- 1390 .

  8.    مقایسه آشفتگی فکر- عمل و سبکهای اسناد در بیماران مبتلا به اختلالات وسواس فکری- عملی و افسردگی - رقیه تیموری – دانشگاه آزاد- 1391 .

  9.   بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی، رفتار تیپ A و کمال گرایی با بهزیستی روانشناختی پرسنل مراکز آتش نشانی - سمیرا رحمانی- 1391 .

  10.    بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و سبک های عشق با کیفیت زندگی و رضایت زناشویی- لیلا ابراهیمی – 1391.

  11.    مقایسه اثربخشی مدیریت استرس شناختی- رفتاری و تحلیل تبادلی به شیوه گروهی بر رضایت زناشویی و کیفیت زندگی- احمدپورجلو -1391 .

  12.    مقایسه تئوری ذهن ( TOM ) در بیماران مبتلا به اختلالات اسکیزوفرنی، وسواس فکری- عملی و دوقطبی پريسا سادات آدينه- 1391 .

  13.   مقایسه الگوهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی مادران افراد مبتلا به اسکیزوفرنی و عادی فاطمه تیزدست - - 1391.

  14.   بررسی نقش خودپنداره تحصیلی و سبکهای تفکر در پیشرفت و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان - لیلا قلی زاده- - 1391 .

  15.   مقایسه اثربخشی روش های نرم افزار پیشبرد شناختی و آموزش راهبردهای فراشناختی بر کارکردهای شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی- زهرا امین آبادی-1392.

  16.  مقایسه اثربخشی درمان یکپارچه توحیدی و درمان شناختی رفتاری بر کاهش اختلالات اضطرابی دانش آموزان دختر – مریم مشهدی پور- 1392.
  17.    مقایسه نظریه ذهن و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری و عادی- معصومه اسمعیلی- 1392.

  18.    بررسی ارتباط راهبردهای خودانگیخته برای یادگیری و عواطف خودآگاه با سبک های یادگیری در دانش آموزان- رقیه زکی زاده- 1392.

  19.    نقش باورهای فراشناختی و تاب آوری در پیش بینی ترس از موفقیت و عملکرد تحصیلی دانش اموزان متوسطه- پرهام شاملی- دانشگاه آزاد- 1392.

  20.    بررسی نقش هوش هیجانی و هوش معنوی در پیش بینی خشنودی شغلی و سلامت روانشناختی در معلمان شهرستان پارس آباد- اسلام عاطفی- دانشگاه آزاد- 1392.

  21.    بررسی رابطه مشکلات هیجانی و پرخاشگری با کیفیت خواب در نوجوانان دارای اعتیاد اینترنتی- سعادتی- دانشگاه آزاد- 1392.

  22.    بررسی نقش هوش معنوی و صفات شخصیتی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانشجویان- اباذر جامی - دانشگاه آزاد-1392.

  23.    بررسی رابطه شیوه های فرزندپروری و استرس والدینی با مشکلات رفتاری در کودکان پیش دبستانی- نگار هلالی-دانشگاه آزاد- 1392.

  24.    ادراک خود، رضایت شغلی و ذهن آگاهی در معلمان دوره ابتدایی شهرستان پارس آباد- رضا بختیاری - دانشگاه آزاد – 1393.

  25.    نقش باورهای فراشناختی و تاب آوری در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به میگرن و دانش آموزان عادی- رعنا علیلو - دانشگاه آزاد – 1392.

  26.    بررسی نقش دلبستگی، کمالگرایی و سبکهای اسناد در پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان دارای اختلال افسردگی- مهین فرشاد- دانشگاه آزاد – 1392.

  27.    مقایسه احساس تنهایی، کیفیت خواب و سازگاری اجتماعی در دانشجویان پسر وابسته به موبایل و عادی - حسین ناعمی- 1393.

  28.    اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد درمان میان فردی در کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان دارای فوبی اجتماعی- ندا رحیمی- 1393.

  29.    نقش هوش هیجانی و نگرش به صمیمیت در پیش بینی سلامت روان و کیفیت زندگی افراد دارای ناتوانی جسمی حرکتی- محمد نظری گندمین- 1393.

  30.   مقایسه انعطاف پذیری شناختی، سوگیری توجه و حافظه هیجانی در بین افراد مبتلا به سوءمصرف مواد، سیگاری و عادی – یحیی شاه محمد زاده - (راهنمای مشترک)-1393.

  31.    مقایسه عدم تحمل بلا تکلیفی، تنظیم هیجان و رضامندی زناشویی در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری- عملی و عادی- سجاد علمردانی - (راهنمای مشترک)-1393.

  32.    مقایسه راهبردهای خود تنظیمی، احساس شادکامی و منزلت و اعتماد اجتماعی در دانش آموزان تیزهوش و عادی- فاطمه رزمی- (راهنمای مشترک)-1393.
  33.   مقایسه سازگاری اجتماعی، حل مساله شناختی- اجتماعی و رفتار ضد اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری- مریم عزتی- (راهنمای مشترک)-1393.
  34.   مقایسه احساس تنهایی، افسردگی و استرس در دانش آموزان کم شنوا و عادی مقطع راهنمایی شهرستان اردبیل- اعظم هوشیار- دانشگاه آزاد- 1393.

  35.  مقایسه میزان افسردگی و اضطراب والدین کودکان با اختلالات یادگیری و عادی با ملاحظه وضعیت اقتصادی خانواده – حمیده پیل پایه- دانشگاه آزاد- 1393.

  36.  مقایسه اثربخشی درمان مواجهه و بازداری از پاسخ و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در تعامل با عامل وراثت در بهبود کیفیت زندگی و کاهش علائم مبتلایان به اختلال وسواسی – اجباری - معصومه ملکی (راهنمای مشترک) دکتری- 1395.

  37.  اثربخشی درمان چندوجهی لازاروس و چندوجهی معنوی – مذهبی بر شدت علائم جسمانی و روانشناختی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سوءهاضمه کنشی - سبحان پورنیک دست - دکتری- 1394.

  38.   تبیین دلزدگی زناشویی در زوجین متقاضی طلاق براساس مفهوم آسیب پذیری – استرس و انطباق – اصغر پوراسمعیلی (راهنمای مشترک) دکتری- 1394.

  39. اثربخشی آموزشهای تنظیم هیجان و فراشناخت بر تاب آوری، پایستگی تحصیلی و کاهش علائم اختلال بیش فعالی / کمبود توجه دانش آموزان- راضیه جلالی نژاد(راهنمای مشترک) دکتری- 1396.

  40.   اثربخشی واقعیت درمانی و شوخی درمانی بر وضعیت روانشناختی و میزان قند خون در نوجوانان مبتلا به دیابت وابسته به انسولین- پریسا رحمانی(راهنمای مشترک) دکتری- 1395.

  41.   نقش آلکسی تایمی، سبکهای دلبستگی و مکانیزم انکار بر پیش بینی ادراک درد و جهت گیری زندگی در بیماران مبتلا به سرطان- سمیه دانشور- 1394.

  42.   مقایسه هوش معنوی و بهزیستی روانشناختی در مادران کودکان کم توان ذهنی و مادران کودکان عادی- زهرا رزمی سوها – 1394.

  43.   بررسی رابطه هوش معنوی و قدردانی با بهزیستی ذهنی و مهارتهای ارتباطی کارکنان زن دانشگاه- پروا بگلری – 1394.

  44.   اثربخشی روش های رفتار درمانی شناختی متمرکز بر تروما و روایت درمانی مواجهه ای بر کاهش مشکلات رفتاری - هیجانی نوجوانان دارای نشانه های   استرس پس از سانحه سعید رجبی (راهنمای مشترک) دکتری- 1395.

  45.   رابطه بین ویژگیهای فردی و عوامل خانوادگی با کیفیت زندگی، راهبردهای مقابله ای و سلامت روان افراد دارای سوء مصرف مواد مخدر- فرشته پیلتن -دانشگاه آزاد- 1393.

  46.  بررسی رابطه بین تعهد سازمانی، استرس و رضایت شغلی با عملکرد شغلی کارکنان ناجا - مهدی نظری - دانشگاه آزاد - 1393.

  47.   مقایسه امید به زندگی، بهزیستی روانشناختی و راهبردهای خودتنظیمی در زنان بارور و نابارور- شیرین نوعی- دانشگاه آزاد-1393.

  48.   رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و خودکارآمدی با سلامت عمومی و اضطراب مرگ در سالمندان - ناهید شمس- دانشگاه آزاذ- 1393.

  49.   نقش هوش معنوی، حمایت اجتماعی ادراک شده و احساس تنهایی بر افسردگی، استرس و اضطراب مرگ سالمندان - زینب گنجه - 1394.

  50.   بررسی اثربخشی واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر فوبی اجتماعی، اضطراب و عزت نفس نوجوانان- سخاوت عزیزی- دانشگاه آزاد- 1394.

  51.   بررسی اثربخشی آموزش جرات ورزی بر عزت نفس و سلامت روانشناختی نوجوانان- حامد صالحی - دانشگاه ازاد- 1394.

  52.   بررسی اثربخشی درمان میان فردی بر کاهش استرس، اضطراب و افسردگی دانش آموزان- رضا سلیمانی- دانشگاه آزاد- 1394.

  53.   اثربخشی آموزش مقابله با استرس بر استرس ادراک شده و اضطراب امتحان دانش آموزان تیزهوش- سمیه احمدی- دانشگاه آزاد-1394.

  54.   اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب، افسردگی و انعطاف پذیری زنان جوان مطلقه- ویدا شریفی- دانشگاه آزاد 1395.

  55.   پیش بینی خشنودی شغلی و خودکارآمدی بر اساس هوش فرهنگی و سبکهای مدیریت کلاس معلمان- فاطمه ذبیحی- 1394.

  56.   نقش سوء رفتار دوران کودکی، تنظیم هیجان و سبکهای هویت در پیش بینی رفتارهای پرخطر و حساسیت به طرد در افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی-  نعیمه قلی پور - 1395.

  57.  ارتباط ابعاد سلامت روان و رابطه رومانتیک با تعهد و رضایت زناشویی در دانشجویان متاهل - بهمن زردی- 1395.

  58.  طراحی و آزمون الگوی علی رابطه فشار اجتماعی و حساسیت به طرد با اعتیاد به اینترنت و خودافشاگری مجازی با نقش واسطه ای خودتنظیمی هیجانی- یاسر حبیبی- 1395.

  59.  بررسی نقش دلسوزی به خود، بخشایش و هیجان ابراز شده خانوادگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی زنان نابارور- صغری کریمی- 1395.

  60.  رابطه فرهنگ سازمانی مدرسه با انگیزه پیشرفت، خودتنظیمی و از خود بیگانگی تحصیلی دانش آموزان- وحید فلاحی- 1395.

  61.  طراحی و آزمون بسته درمانی ترک اعتیاد بر اساس فراتحلیل پژوهشهای داخلی- مجتبی رجب پور-(راهنمای مشترک) دکتری- 1396.

  62.  رابطه بین احساس تنهایی و تنظیم هیجان با مشکلات رفتاری - هیجانی دانش آموزان دختر قلدر - زهرا دلیر- دانشگاه آزاد- 1395.

  63.  مقایسه سبکهای فرزندپروری، تفکر غیرمنطقی و سرسختی روان شناختی در بین والدین دارای کودک مبتلا به مشکلات رفتاری و عادی استان اردبیل- پریناز نسیمی- دانشگاه آزاد- 1395.

  64.  پیش بینی آمادگی به اعتیاد براساس هیجان خواهی، هوش هیجانی و ابراز وجود دانشجویان دختر- فاطمه محمدی اصل- دانشگاه آزاد- 1395.

  65.  رابطه سیستم های مغزی رفتاری، ویژگیهای شخصیتی و سبکهای دلبستگی با رفتارهای پرخطر در دانشجویان- آمنه حسین زاده- دانشگاه آزاد- 1395.

  66.  اثربخشی آموزش ایمن سازی در مقابل استرس بر افکار خودکشی، رفتارهای پرخطر و بهزیستی روان شناختی معلولین جسمی حرکتی- مهناز عزیزی- دانشگاه آزاد- 1395.

  67. نقش سرشت و منش و سیستم های مغزی رفتاری در پیش بینی سایکوپاتی در دانش آموزان دارای نشانه های سلوک - جواد درودی - 1396.

  68.  نقش کمال گرایی و هوش هیجانی در پیش بینی فرسودگی ورزشی و اضطراب رقابتی دانشجویان ورزشکار - کاظم رستم زاده- 1396.

  69. نقش سیستم بازداری رفتاری و نوجویی در پیش بینی اعتیاد به اینترنت و اضطراب اجتماعی در بزرگسالان دارای نشانه های ADHD - یوسف حسنی- 1396.

  70.  نقش مهارت های حل مسئله، خودپنداره و افسردگی در پیش بینی رفتارهای قلدری در دانش آموزان - یوسف نعمتیان - 1396.

  71.  رابطه نگرش و پایبندی مذهبی با نگرش به ارتباط با جنس مخالف و احساس امنیت اجتماعی در دختران دانشجو - زهرا جعفری - 1396.

  72. نقش طرحواره های ناسازگار اولیه و تمایز یافتگی خود در پیش بینی فرسودگی زناشویی و طلاق عاطفی زوجین - عثمان رستمی- 1396.

  73.  اثربخشی واقعیت درمانی و درمان ارتباطی اجتماعی هیجانی بر صمیمیت، باورهای ارتباطی و راهبردهای مقابله ای زوجین - زهرا سهرابی - دکتری- 1396.

  74. مقایسه اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر فراهیجان، روایت درمانی و ایماگوتراپی بر سازگاری و دلزدگی زناشویی زوجین متعارض - سکینه فتوحی-  دکتری- 1397.

  75.  اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و آموزش تنظیم هیجان بر تحریک پذیری، افسردگی و اضطراب در نوجوانان دارای اختلال بدتنظیمی خلق مخرب -حسین شیبانی-  دکتری- 1396.

    76. نقش هیجانات منفی، ناگویی خلقی و روابط بین فردی در پیش بینی رفتار آسیب به خود در نوجوانان -  اذردخت بلندی- 1397.

77. نقش عواطف مثبت و منفی و تنظیم هیجان در پیش­بینی تاب­آوری و راهبردهای سازگاری در مادران دارای کودک ناتوان ذهنی- عبدالحق باشقره  -1396.                                                
 
78. نقش عملکرد خانواده و ساختار انگیزشی در پیش بینی رضایت زناشویی و جنسی زوجین معتاد – مهرناز صداقت- 1397.

79. اثربخشی درمان tDCS بر فعالیت الکتریکی مغز و فعالیت آمیگدال و علائم بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- جبری مطالعه ای مبتنی بر QEEG و LORETA- الناز انصافی (راهنمای مشترک) دکتری -1397.
80. مقایسه شادکامی، خودکنترلی و امید به زندگی در خانوارهای افراد الزایمری و عادی – صبا انوری – 1397.

81. نقش عملکرد خانواده و نیازهای بنیادین روان شناختی در پیش بینی تمایزیافتگی و خودشیفتگی در دانشجویان- پریسا هراسی -1397.

 
82. مقایسه اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری و نوروفیدبک بر عدم تقارن EEG آلفا در لوب فرونتال، کارکردهای عصب- روان شناختی و علائم بیماران مبتلا به اختلال افسردگی- سروین انصار حسین(راهنمای مشترک) دکتری -1397.

83. بررسی اثر بخشی آموزش یکپارچگی حسی بر مهارت های ادراکی -حرکتی و نیمرخ حسی دانش آموزان کم توان ذهنی- مهین بختیاری- 1397.

84. مقایسه اثربخشی فراشناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی انفصالی و درمان تلفیقی فراهیجانی براجتناب تجربه ای، فرانگرانی، حساسیت اضطرابی و تحریف شناختی بین فردی در زنان مبتلا به افسردگی پس از زایمان – سید جواد دریادل- دکتری- 1398.

85. نقش شخصیت جامعه پسند و امنیت اجتماعی در پیش بینی سلامت اجتماعی و بهزیستی اجتماعی زنان خانه دار – معصومه فتح زاده- 1398.


86. ارتباط ویژگی های شخصیتی (هگزاکو و سه گانه ی تاریک) با پرخاشگری ارتباطی : نقش میانجی تنطیم هیجان- مهدیه افتخاری- 1398.

87. مقایسه کارکردهای اجرایی، انعطاف
پذیری ذهنی و ناهماهنگی حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم و بیشفعالی- نرگس ارغا-1398.

88. طراحی و آزمون الگوی علی رابطه بین سبک زندگی اسلامی، خردمندی و هوش اخلاقی با گرایش به رفتار پر خطر: نقش واسطه ای بهزیستی روانشناختی- هاجر اسرافیلی-1398.

 
89. اثربخشی بازی درمانی بر حافظه کوتاه مدت و مهارتهای اجتماعی کودکان کم توان ذهنی- زهرا زائر- 1398.

90. رابطه ناگویی هیجانی و تعهد سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی- فریده بابازاده- 1398.

91. مقایسه اثربخشی بازی درمانی و خنده درمانی بر اضطراب و ناامیدی کودکان مبتلا به سرطان- 1398.

92. طراحی و آزمون الگوی علی پیشایندهای نشانه های پرخوری در دانشجویان- فریما عنبری- دکتری- 1398.

93. نقش هوش هيجانی و خودکارآمدی اجتماعی در پيش بينی اضطراب تحصيلی دانش آموزان دارای اختلال يادگيری - پریسا مهدوی- 1398.

94. اثر بخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر میزان کیفیت خواب، اجتناب تجربی و ولع مصرف در افراد وابسته به مت آمفتامین- سید علی حسینی- 1399.

95. مقایسه فرایندهای شناختی، عملکرد خانواده و همجوشی فکر- عمل در مبتلایان به اختلال وسواس جبری، دوقطبی و افراد بهنجار – بهزاد ماله میر- 1399. 

96. اثربخشی مداخله کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر اهمال‌کاری، اجتناب شناختی و تنظیم هیجان دانش آموزان دارای اضطراب امتحان – محسن سیف اله زاده- 1399. 

 97. نقش نیاز به امنیت و تمایزیافتگی خود در پیش بینی تعهد زناشویی و رضایت جنسی زنان متاهل- شادی فیضی زاد-1401.

98. رابطه آزاردیدگی هیجانی و ریخت های ارزشی انگیزشی با رفتارهای آسیب به خود در نوجوانان با میانجیگری تنظیم هیجان- فاطمه شهنازدوست-1400
99. طراحی و ازمون الگوی علی رابطه ای بین ویژگی های شخصیتی، تنظیم شناختی هیجان و معنای زندگی با رشد پس از اسیب با نقش واسطه ای تاب اوری در جانبازان- علیرضا قلعه نوی-1400
100. نقش اضطراب رقابتی، تنظیم هیجان وتسلط یابی در موفقیت ورزشی دانشجویان ورزشکار- علیرضا یوسفی-1401.
101. پیش‌بینی رضایت از زندگی دانشجویان از طریق سلامت معنوی، دلسوزی به خود و کیفیت زندگی- مژده فرضی زاده-1401.
102. پیش بینی گرایش به رفتارهای پرخطر براساس سبک های ابراز هیجان و مهارت های مدیریت خشم در دانشجویان- مریم مطلبی-1400.
103. مقایسه تنیدگی والدگری، هیجان ابراز شده و افکار خودآیند در بین مادران دارای کودک اتیستیک، بیش فعال و عادی- فرزانه ایرانی- 1400.
104.  پیش‌بینی نگرانی از بدشکلی بدن براساس سبک‌های دلبستگی و خودشیفتگی آسیب‌پذیر با نقش میانجی حساسیت به طرد -  ابراهیم امیدی-1401.
105.  بررسی رابطه بدرفتاری عاطفی با افسردگی و اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر ؛ نقش واسطه ای آسیب پذیری شناختی- مریم کریم زاده-1401.
106. مقایسه اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمه ای و درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کنترل بازداری، توجه انتخابی، حافظه کاری و نشانگان بالینی بزرگسالان مبتلا به اختلال بیش فعالی/نقص توجه سارا مرادی کلارده- دکتری-01401.
107.  الگوی روابط ساختاری خلاقیت بر مبنای هوش هیجانی و بهزیستی روانی با نقش میانجی شوخ¬طبعی و خودکارآمدی  در نوجوانان -زهره آهنگر قربانی- (راهنمای مشترک) دکتری- 1401.
108.  طراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای روانشناختی کیفیت خواب در نوجوانان با میانجیگری تنظیم هیجان و ذهن آگاهی- معصومه قریب بلوک- دکتری- 1401.
109. مدل
یابی علی رشد پس آسیبی و سازگاری روانی با بیماری در بیماران مبتلا به سرطان بر اساس سواد سلامت، ادراک بیماری، تنظیم هیجان و دلسوزی به خود: نقش میانجی سلامت معنوی و کانون کنترل سلامت- شیوا رحیم زادگان- (راهنمای مشترک) دکتری- 1401.
110. نقش فرسودگی شغلی و ناامنی شغلی پرستاران در پیش بینی تعامل والد کودک و مشکلات هیجانی و رفتاری فرزندان شان- نسیم امینی- 1401.

111. اثربخشي هيپنو تراپي شناختي-رفتاري بر افكار ناكارآمد، ترس از آلودگي و احساس گناه در افراد داراي نشانه هاي اختلال وسواسي-جبري- زهرا محمدزاده- 1401.
141. 
ارتباط بین اضطراب صفت، شفافیت عاطفی و عدم تحمل بی اطمینانی با نشانه‌های افسردگی: نقش واسطه‌ای ذهن آگاهی و انعطاف پذیری شناختی- یوسف حسنی- دکتری- 1402.
142. پیش بینی بهزیستی روان شناختی کودکان طلاق براساس والدگری ادراک شده با میانجیگری ویژگی های شخصیتی والدسرپرست- فاطمه شفیعیان- 1402.
143. نقش میانجی ذهنی‌سازی در پیش‌بینی شخصیت خودشیفته بر اساس آسیب دوران کودکی و روابط موضوعی- زهرا کبیری طامه- 1402.
144. رابطه اجتناب تجربه ای و فرانگرانی با نشانه های اضطراب اجتماعی و میانجی گری تنظیم شناختی هیجان- فاطمه مرحمتي-  1402.
145. نقش اعتیاد به فضای مجازی و مثلث سازی در پیش بینی طلاق عاطفی با میانجی گری انتظارات زناشویی شبنم درخشان-  1402.
146.
پیش‌بینی نشانه های شخصیت وسواسی جبری از طریق طرحواره‌های ناسازگار اولیه و سبک های مقابله ای با میانجی گری نشخوار فکری-  محمدرضا شعبان زاده- 1402.


 
:: ::